Alla inlägg den 1 mars 2014

Av whysohaard - 1 mars 2014 22:16

Tjao!

 

Har haft fullt upp nu ett tag med plugg, usch!!! Men nu kände jag att jag borde blogga, även fast det ine är många som läser XD... 

 

Dage har varit helk ok, har haft sovmorrron till 12 och typ bara chillat runt hemma o städat lite, nu är jag inte påbra humör längre. Jag har ju ett väldigt växlande humör, har fejkat glädje hela dagen och försökt vara glad iaf. Men nu när man är ensam hemma och natten kommer krypandes, kan jag känna hur oron och pressen och min deppiga sida kommer tillbaka igen. 

 

Den tunga klumpen är tillbaka och jag skulle helst av allt bara vilja sova....o sova o sova liite till, slippa öppna ögonen en gång till, slippa vakna och inse att livet fortfarande inte löst sig, som alla säger att det kommer att göra snart. Jag har ingen kraft, ingen ork och absolut ingen vilja kvar att leva för. Jag lever för att jag har mina underbara vänner och inte för något annat. 

 

Men nu måste jag plugga    

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards