Alla inlägg den 3 mars 2014

Av whysohaard - 3 mars 2014 15:43

 Tuddelu!


Idag är jag på ett riktigt bra humör för en gångsskull   Det händer inte så ofta, men när det väl händer så känns det så väldigt underbart! Ni som inte är deprimerade förstår säkert inte vad jag menar med det här, men ni som är det borde förstå:) När man mår som jag gör, får man en jätte kick av att skära sig och det gör att man får uppleva llite glädje. 


Man gör allt för att få va lite glad och inte gå runt och deppa hela tiden. Man skär sig inte heller för att få uppmärksamhet som många jag har träffat tror eller för att man tycker att det är snyggt (det kan jag LOVA). Man gör det, eller iaf så gör jag det för att man ser nått som är mer skadat än sitt hjärta, jag ser inte längre min kropp som MIG, jag ser den som ett offer som jag äger, som ingen annan än jag kan bestämma över. Jag skär för  att få se blod, för att se nått ssom är skadat, kroppen är i nte längre värd något och jag är inne i det stadiet när jag önskar att jag inte fanns. Mitt liv är inte värt något och jag har inget på den här jorden att göra, jag lever för mina vänner, för att dom är bäst!!!! (om nån av er ser det här, så ta åt er, jag älskar er!)   


Jag tänker dock inte ta mitt liv... än iaf för livet har gått för långt om det inte häder något innom snar framtid förstås. Jag har fått för många vänner för att ta det, då skär jag hellre lite och att ingen annan skadas av det. Jag värnar för mycket om minna vänner för att kunna göra något som påverkar andra runt omkring och speciellt min allra bästa vän, hon är som minn syster  

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards