Alla inlägg den 27 mars 2014

Av whysohaard - 27 mars 2014 00:01

Hej!


Självklart har jag lyckats bli deppig idag.... När man gillar någon, och man har berättat det för den personen... Den personen som alltid finns och hjälper en när man mår dåligt. Jag ångrar att jag sa nått, allt har bara blivit fel efter detta. Visst vi ses inte så jätte ofta, men 5 dagar i veckan räcker...


När man får sms från den personen och hur den berättar att den gilla ens bästa vän... Det är sånt som jag inte orkar just nu, vafaan! Håll det inom dig eller prata med någon annan... Fråga inte mig om min bästa kompis gillar dig, fråga henne!!! När man vet att jag är deppig och allt redan är fucked up mellan oss... Vissa fattar verkligen inte att sånt gör att man blir liten, oviktig och jätte lessen. Klart jag visste att det inte fanns nån chans ändå och det va inte det som va mitt mål heller, men asso det betyder inte att jag är känslo kall och trög.


Jag vet att du inte gillar mig, du har gjot det tydligt redan, jag försöker komma över allt det där och sluta undvika dig så fort jag ser dig... men jag glömmer inte på en månad, räkna inte med det!!! KRÄV INTE DET!!!!


Jag orkar inte se på dig, jag mår illa, du har gjort mig illa men samtidigt helare för jag vet att du bryr dig, förstår, förstår att jag är  udda, känsliig och att jag är på gränsen, på gränsen mellan levande och död. Det kommer att ske om du inte finns kvar, men samtidigt är jag så arg... JAG ÄLSKAR DIG kära DU!  

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards