Alla inlägg den 21 mars 2014

Av whysohaard - 21 mars 2014 19:46

Hej!


Jag tänkte berätta lite om hur mina senaste dagar har varit, för jag tycker ändå att det är viktigt att skriva lite om även det eftersom detta trotts allt är min blogg och jag ska berätta om mig själv.


För några dagar sedan fick jag reda på att vi förmodligen ska till simhallen med klassen, så jag bestämde mig för att på RIKTIGT sluta skära mig.

-Men vad hjälpte det?!

-Inte ett jävla skit!!!

Jag hoppades på att allt skulle hinna läka innan vi åker dit, jag klarade 3 dagar... sen föll jag tillbaka in i det och deppade sååå djupt. Så i går var jag inte i skolan, jag sket i nationella proven och jag sket i mitt liv just den dagen, jag åt inget på hela dagen heller.


Jag vill inte ha det så här, det är jobbigt och mina känslor är verkligen TOTALT BORTA... Jag orkar inte mer, jag behöver någon som jag skulle kunna prata med om allt... Men min bästis är så upptagen av att bli poppis och hon vill visa sin *snygga* röv för alla... 


Jag vet att hon lyssnar o så, men det känns inte som att hon bryr sig. Det känns som att hon tror att jag inte är seriös med självmord.... Det finns bara en jag kan prata med, som tar det på allvar, men det blir så konstigt då vi bara känt varann i 5 månader... Jag orkar verkligen inte mer....


O snälla!! Håll käften om ni tycker att jag är deppig!!! För visst det är jag, men jag ska göra något åt det o inte bara sitta och häcka vid datorn...


En av mina andra kompisar som jag litar på väldigt mycket och vi är ganska nära ändå, skulle jag kunna prata med, men hon är ganska känslig och jag vet inte omm hon typ skulle svimma om jag berättade att jag skar mig... Men jag ska berätta för henne, hon måste ju få veta nån gång, men eftersom det inte syns då det är under fötterna o på höfterna så är det inget jag har behövt bry mig om tidigare.....  


Jag ska försöka prata med någon snart är det tänkt, men vi får väll se om jag lyckas fega ur för åttonde gången...

-Ska jag  prata med psykolog, kurator eller en kompis?

-Jag har ingen aning, men det ska jag lyckas klura ut ;)


AJA... Ha en bra kväll!!!  

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards