Alla inlägg den 10 mars 2014

Av whysohaard - 10 mars 2014 17:41

Hej!


Jag har hela dagen gått o tänkt på hur folk beter sig, om man tittar noga så ser man såååå många som inte behandlas på rätt sätt, på grund av hudfärg, kön, utseende eller stil. Jag har bara idag sett små barn som blir totalt dissade av sina kompisar för att dom har hittat andra kompisar med bättre status, små barn som sitter o gråter i skolan (!!!!)


Men vi kan ändra på det tycker jag!! Vi ska inte låta samhället få styra oss, ta steget och våga vara dig själv, för vad är status? Vad ska den va bra för? Varför ska alla va såå off mot sina RIKTIGA vänner? Om man bara är med de som har status för att nå statusen är det ingen äkta vännskap... om man väljer att ta den vägen så mister man alla riktiga vänner, och har man inte några äkta vänner så kan jg lova att om det händer något så önskar man att man hade haft dom kvar o man ångrar sig för att man valt att ta den vägen. 

 

Världen vi lever i dag är en värld full av onska och svek, men vi kan ändra på det, jag håller med Andreas Johnsson... #Make The Change

 

Följ Mr. Johnsson på facebook eller gå in där och kolla, för hans statusar är välda att läsa!  

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards