Alla inlägg den 22 mars 2014

Av whysohaard - 22 mars 2014 21:46

  

Vill bara lägga till den här<3

Av whysohaard - 22 mars 2014 20:30

Känner mig LEDSEN, SÅRAD och BESVIKEN, på allt och alla just nu.. Jag hatar livet, jag hatarr världen, jag kan säga att det är få saker jag inte hatar, men mina vänner kommer alltid att ingå i det jag älskar! Jag har så lätt för att hata saker, och jag trodde jag hatade dig M, men jag hade fel... Jag blev bara så arg för att du skyllde allt på mig och jag inte ens hade med det att göra. Så nu har jag insett att även fast vi inte är så tighta som vi en gång varit och inte heller kommer bli igen eftersom du avskyr mig, så älskar jag dig, men inte mer än som vän ;) Du kommer alltid att finnas där, bland de jag älskar, fast du har kränkt mig och hartat mig för att jag var ärlig...<3


Mina vänner är det ända som får mig att vilja fortsätta leva, om jag inte hade er hade inte mitt liv gått runt, med allt som jag får uppleva varje dag och stå ut med. Och förlåt för att jag blev så arg på dig X, det var inte meningen, verkligen inte och jag vet att du bara försöker hjälpa mig, men tänk på att detta pågått i 9 år och att det är svårt att ta tag i livet. Tack för att du hjälper mig även fast jag är dryg och dum, du vet att jag älskar dig och alla hjärtan som du skickar... DET VÄRMER!!!<3 Det är mycket tack vare dig som jag ens har orkat gå till skolan, för att se ditt leende och märka att du vill att jag ska må bra<3<3<3


Jag vet inte vart jag ska vända mig nu... Jag orkar inte med livet och vill gärna ändra på det, men jag orkar inte ens göra något åt det längre... Jag vet inte vad det är för fel på mig eller varföe jag är så deprimerad, jag måste ju någon gång prata med nån, men jag vet inte vem och jag orkar inte ens tänka på det. Att tänka på vissa saker kan få mig att bryta ihop totalt och verkligen känna mig ovärd. Jag känner mig oönskad, jag ville aldrig leva, jag valde det inte själv!!!!


Jag känner mig som en idiot som inte är värd ett piss... Det är så jobbigt och det får mig att gråta varje kväll...Men på nått sätt kan jag klara det, det vet jag, men jag vet ännu inte hur. Tack för alla fina sms som jag har fått från alla, de som stöttar och faktiskt vill hjälpa! Ja har till o med fått början tilll stöd för att jag ska kunna sluta skrära mig, TACK! Jag har inte skurit mig på några dagar nu, det syns tydligt fortfarande och jag vill att det ska försvinna NU, PÅ EN GÅNG! Men så lätt är det inte och det kommer alltid att finnas hemska minnen kvar på mina handleder, fötter, ben och höfter.... Jag hatar det, men det är något man får leva med :(


Min text är lite konstig, jag vet, men behövde verkligen få skriva av mig, och det här är något som jag har gått och burit på länge nog nu...

Välj språk!

Presentation


Jag är en tjej på 16 år som skriver om mitt liv och annat som intresserar mig! Läs om du känner fört':)

Rösta!

Vilken årstid är bäst?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga gärna

2 besvarade frågor

Läs fler bloggar!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards